Pan.Przemysław Pan.Przemysław
330
BLOG

Dziś WYBORY- Nie bądź durny, idź do urny ! Ja już byłem, zaznacz

Pan.Przemysław Pan.Przemysław Polityka Obserwuj notkę 2

    Nie bądź durny, idź do urny ! Ja już byłem, zaznaczyłem !!! To nie obowiązek iść i zagłosować w wyborach, to przywilej który zawdzięczamy przelanej krwi naszych dziadków i ojców. Każdy z nas chce mieć wpływ na swoje życie i tego właśnie dnia może mieć wpływ na swoja przyszłość. 

   Mówisz że nic się nie zmieni? Oczywiścię że się zmieni!!! Zmieniło się po ostatnich wyborach, tak samo stanie się i tym razem. Ostatnio się zmieniło: mamy wyższe podatki, wyższy wiek emerytalny, większe bezrobocie i coraz mniej praw. Więc nie mów Mi, że po co masz głosować skoro i tak nic się nie zmieni. Idz na wybory by twoje życie nie zmieniło się na gorsze!

 Pierwszy krok by zmiany szły w lepszym kierunku to postawienie krzyżyka na nowej liście, czyli na tej której do tej pory nie było, partie które są obecnie w sejmie swoje szanse już miały, nie wykorzystały ich. Daj szanse nowym twarzom!!!

 Może to twoja ostatnia okazja by zmienić coś w twoim kraju, pamiętaj że jeśli nie zagłosujesz, to nie masz prawa narzekać! Zmiany nie idą tylko na lepsze, brak twojego głosu może przyczynić się do pogorszenia życia milionów Polaków!

 

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka